AMORTYZATOR TYLNY ENFORCER +30-50 MM GP2636

GP2636

FIAT FULLBACK (12/2018->)

FORD RANGER (1987-2005) - 2WD

ISUZU RODEO KB (1/1984-7/1988)

ISUZU RODEO TFR (7/1988-12/1999) - 2WD

ISUZU COLORADO / RODEO (2003-5/2012)

ISUZU TROOPER (1983-10/1986)

ISUZU D-MAX (2008-2012)

MAZDA BRAVO B2500 / B2600 (3/1999-2006)

MITSUBISHI PAJERO SPORT (1998-5/2000)

MITSUBISHI PAJERO NA-NJ (1983-1996) - WERSJA NA RESORACH

MITSUBISHI L200 (7/2006-2015) - 4WD

MITSUBISHI L200 (2015-10/2018)

MITSUBISHI L200 (11/2018->) - 4WD

NISSAN NAVARA D21 (1/1986-2/1997) - 4WD

NISSAN NAVARA D22 (2/1997-2002) - 4WD

NISSAN PATHFINDER WD21 (1987-1995)

TOYOTA HILUX (1979-10/1983)

TOYOTA HILUX (DO 2005) - 2WD Z WYJĄTKIEM RN90

TOYOTA LAND CRUISER FJ / HJ 45 (3/1969-7/1980)

TOYOTA LAND CRUISER 45 / 47 (8/1980-4/1986)

TOYOTA LAND CRUISER 60 / 61 / 62

323,56 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR TYLNY ENFORCER +30-50 MM

  • EFS Enforcer został zaprojektowany dla entuzjastów samochodów z napędem na cztery koła, którzy zwracają uwagę na cenę i potrzebują amortyzatora, który wykona swoje zadanie. Rura zewnętrzna o średnicy 51 mm — większa pojemność oleju i utrzymanie zaworu w niższej temperaturze roboczej.
  • EFS 4WD to marka która stawia na jakość, projektując produkty tak, aby wytrzymały trudne warunki oraz sprawdziły się w zawodach 4WD w całej Australii.
  • Poza tym entuzjaści napędu na 4 koła wykorzystają je na całym świecie do granic możliwości.
  • Zawieszenie EFS 4WD to nie tylko amortyzator, ale kompletny, zintegrowany pakiet zawieszenia.
  • W szczególności obejmuje sprężyny, amortyzatory i komponenty, które płynnie ze sobą współpracują.
  • Efekt końcowy po zastosowaniu zawieszenia EFS 4WD dla Twojego pojazdu? Jakość prowadzenia na drodze i większe możliwości w terenie.
  • Gwarancja 3 lata lub 100 000 km.

 

Specfilkacja EFS Enoforce:

 

  • Azot pod niskim ciśnieniem – zapobiega kawitacji (pienieniu) oleju
  • Konstrukcja o długim skoku – maksymalizuje skok kół, gdy pojazd jest podniesiony i zwiększa artykulację
  • Tłok 32 mm, konstrukcja dwururowa – większa kontrola nad sprężyną podczas cykli odbicia i sprężania
  • 15 mm wysokiej jakości hartowany chromowany pręt tłokowy - zwiększona trwałość
  • Grubość ścianki zewnętrznej i wewnętrznej 1,2 mm – zapewnia większą trwałość i wytrzymałość
  • Technologia Dynamic Motion Control – dostosowuje się do różnych warunków drogowych i terenowych
  • Wysokiej jakości komponenty wewnętrzne i zewnętrzne – zapobiegają blaknięciu w trudnych warunkach, a tuleje polimerowe o długiej żywotności zapewniają trwałość

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd Lift
Fiat Fullback (12/2018->) +30 mm
Ford Ranger (1987-2005) - 2WD +35 mm
Isuzu Rodeo KB (1/1984-7/1988) +30 mm
Isuzu Rodeo TFR (7/1988-12/1999) - 2WD +40 mm
Isuzu Colorado / Rodeo (2003-5/2012) +40 mm
Isuzu Trooper (1983-10/1986) +45 mm
Isuzu D-Max (2008-2012) +40 mm
Mazda Bravo B2500 / B2600 (3/1999-2006) +35 mm
Mitsubishi Pajero Sport (1998-5/2000) +40 mm
Mitsubishi Pajero NA-NJ (1983-1996) - Wersja na resorach +40 mm
Mitsubishi L200 (7/2006-2015) - 4WD +20 mm
Mitsubishi L200 (2015-10/2018) +30 mm
Mitsubishi L200 (11/2018->) - 4WD +30 mm
Nissan Navara D21 (1/1986-2/1997) - 4WD +45 mm
Nissan Navara D22 (2/1997-2002) - 4WD +45 mm
Nissan Pathfinder WD21 (1987-1995) +40 mm
Toyota Hilux (1979-10/1983) - 4WD +2 cale
Toyota Hilux (<-2005) - 2WD z wyjątkiem RN90 +30 mm
Toyota Land Cruiser FJ / HJ 45 (3/1969-7/1980) +2 cale
Toyota Land Cruiser 45 / 47 (8/1980-4/1986) +2 cale
Toyota Land Cruiser 60 / 61 / 62 +2 cale

  

Dane techniczne:

Mocowanie: ucho-ucho
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 590 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 357 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku