AMORTYZATOR PRZEDNI ENFORCER +30 / 35 /40/ 45 MM GP2087

GP2087

DAIHATSU FEROZA F300 (1988-1992) 

DAIHATSU FEROZA F310 (1992-5/1998)

FORD RANGER (1987-2005) - 2WD

ISUUZ RODEO KB (1/1984-7/1988)

ISUZU RODEO (7/1988-12/1999)

ISUZU TROOPER (1983-4/1992)

MITSUBISHI PAJERO I (1983-1996)

MITSUBISHI L200 MK (11/1996-2006) - 4WD

MITSUBISHI PAJERO SPORT (1998-5/2000)

NISSAN NAVARA D21 (1/1986-2/1997) - 4WD

NISSAN PATHFINDER WD21 (1987-1995)

313,45 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR PRZEDNI ENFORCER +30 / 35 /40/ 45 MM

  • EFS Enforcer został zaprojektowany dla entuzjastów samochodów z napędem na cztery koła, którzy zwracają uwagę na cenę i potrzebują amortyzatora, który wykona swoje zadanie. Rura zewnętrzna o średnicy 51 mm — większa pojemność oleju i utrzymanie zaworu w niższej temperaturze roboczej.
  • EFS 4WD to marka która stawia na jakość, projektując produkty tak, aby wytrzymały trudne warunki oraz sprawdziły się w zawodach 4WD w całej Australii.
  • Poza tym entuzjaści napędu na 4 koła wykorzystają je na całym świecie do granic możliwości.
  • Zawieszenie EFS 4WD to nie tylko amortyzator, ale kompletny, zintegrowany pakiet zawieszenia.
  • W szczególności obejmuje sprężyny, amortyzatory i komponenty, które płynnie ze sobą współpracują.
  • Efekt końcowy po zastosowaniu zawieszenia EFS 4WD dla Twojego pojazdu? Jakość prowadzenia na drodze i większe możliwości w terenie.
  • Gwarancja 3 lata lub 100 000 km.

 

Specfilkacja EFS Enoforce:

 

  • Azot pod niskim ciśnieniem – zapobiega kawitacji (pienieniu) oleju
  • Konstrukcja o długim skoku – maksymalizuje skok kół, gdy pojazd jest podniesiony i zwiększa artykulację
  • Tłok 32 mm, konstrukcja dwururowa – większa kontrola nad sprężyną podczas cykli odbicia i sprężania
  • 15 mm wysokiej jakości hartowany chromowany pręt tłokowy - zwiększona trwałość
  • Grubość ścianki zewnętrznej i wewnętrznej 1,2 mm – zapewnia większą trwałość i wytrzymałość
  • Technologia Dynamic Motion Control – dostosowuje się do różnych warunków drogowych i terenowych
  • Wysokiej jakości komponenty wewnętrzne i zewnętrzne – zapobiegają blaknięciu w trudnych warunkach, a tuleje polimerowe o długiej żywotności zapewniają trwałość

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd
Daihatsu Feroza F300 (1988-1992) - Lift 40 mm
Daihatsu Feroza F310 (1992-5/1998) - Lift 40 mm
Ford Ranger (1987-2005) - 2WD - Lift 35 mm
Isuuz Rodeo KB (1/1984-7/1988) - Lift 30 mm
Isuzu Rodeo (7/1988-12/1999) - 2WD  - Lift 40 mm
Isuzu Trooper (1983-4/1992) - Lift 45 mm
Mitsubishi Pajero I (1983-1996) - Lift 40 mm
Mitsubishi L200 MK (11/1996-2006) - 4WD - Lift 40 mm
Mitsubishi Pajero Sport (1998-5/2000) - Lift 40 mm
Nissan Navara D21 (1/1986-2/1997) - 4WD - Lift 45 mm
Nissan Pathfinder WD21 (1987-1995) - Lift 40 mm

  

Dane techniczne:

Mocowanie: szpilka-ucho
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 350 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 227 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku