AMORTYZATOR PRZEDNI XTR +30 / 45 MM 37-6206

37-6206

MERCEDES-BENZ X-CLASS (2017-5/2020)

NISSAN NAVARA D40 (2005-2015)

NISSAN NAVARA D23 / NP300 (OD 2015)

RENAULT ALASKAN (OD 2017) - PRODUKCJA TAJLANDIA

643,73 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR PRZEDNI XTR +30 / 45 MM

  • Amortyzatory serii XTR są mocniejsze od wzmocnionych amortyzatorów 4x4 i skonstruowano je z myślą o ciężkim obciążeniu (przeznaczone są do jazdy w terenie, po szosach) i dużych kołach.
  • Serię XTR zaprojektowaliśmy specjalnie na wyprawy w mocno obciążonych pojazdach z napędem na 4 koła. W rezultacie wszystkie amortyzatory XTR charakteryzują się zwiększoną pojemnością oleju, co pozwala obniżyć temperaturę roboczą, bardzo solidną konstrukcją, dzięki której poradzą sobie z najbardziej wymagającymi drogami na odludziu. Produkowane z wysokiej jakości komponentów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • EFS 4WD to marka która stawia na jakość, projektując produkty tak, aby wytrzymały trudne warunki oraz sprawdziły się w zawodach 4WD w całej Australii.
  • Poza tym entuzjaści napędu na 4 koła wykorzystają je na całym świecie do granic możliwości.
  • Zawieszenie EFS 4WD to nie tylko amortyzator, ale kompletny, zintegrowany pakiet zawieszenia.
  • W szczególności obejmuje sprężyny, amortyzatory i komponenty, które płynnie ze sobą współpracują.
  • Efekt końcowy po zastosowaniu zawieszenia EFS 4WD dla Twojego pojazdu? Jakość prowadzenia na drodze i większe możliwości w terenie.
  • Gwarancja 3 lata lub 100 000 km.

  

Seria amortyzatorów XTR EFS:

 

  • Średnica zewnętrzna: 64 mm (większa pojemność oleju, aby utrzymać niższą temperaturę).
  • Azot pod niskim ciśnieniem - pomaga zapobiegać kawitacji (spienianiu) oleju.
  • Konstrukcja o dużym skoku - maksymalizuje wychylenie kół.
  • Tłok 40 mm, konstrukcja z podwójną tuleją (Twin-Tube).
  • Wysokiej jakości, hartowane chromowane tłoczysko o średnicy 20 mm (dłuższa żywotność i większa wytrzymałość boczna).
  • Grubość ścianki zewnętrznej i wewnętrznej 2 mm (większa trwałość i wytrzymałość).
  • Technologia dynamicznej kontroli ruchu* - dostosowuje się do różnych warunków drogowych i terenowych.

 

*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) - Nowa technologia zaworów tłokowych DMC-T reaguje w ciągu jednej setnej sekundy, zapewniając automatyczną regulację amortyzatorów „w locie”, co pozwala zachować kontrolę. Mówiąc prościej ta technologia dostosowuje automatycznie zawory do warunków podczas jazdy. Amortyzatory w terenie sprawują się wyśmienicie. A na drogach utwardzonych pojazd wykazuje większą stabilność, amortyzatory redukują przechyły, poprawiają właściwości jezdne, przyczepność i sterowność.

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd

Lift

Mercedes-Benz X-Class (2017-5/2020) - 4 Cyl. +35 mm
Nissan Navara D40 (2005-2015) +30 mm
Nissan Navara D23 / NP300 (2015-11/2020) - Tył na sprężynach +30-45 mm
Nissan Navara D23 / NP300 (12/2020->) - Tył na sprężynach +45 mm
Nissan Navara D23 / NP300 (2015->) - Tył na resorach +30 mm
Renault Alaskan (2017->) - Produkcja Tajlandia +30 mm

  

Dane techniczne:

Mocowanie: macPherson
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 384 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 289 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku