AMORTYZATOR PRZEDNI XTR +40 MM 36-5530

36-5530

MITSUBISHI PAJERO I NF - NG (1988-1991) - WERSJA NA SPRĘŻYNACH Z TYŁU

MITSUBISHI PAJERO I NA - NJ ((1983-1996) - WERSJA NA RESORACH Z  TYŁU

MITSUBISHI L200 ME-MK (10/1986-2006)

HYUNDAI GALLOPER (1991-2003)

474,62 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR PRZEDNI ELITE +40 MM

  • Wzmocnione HD amortyzatory australijskiej marki EFS ELITE są bardziej trwałe od fabrycznych i skonstruowano je z myślą o średnim i ciężkim obciążeniu (przeznaczone są do jazdy w terenie i po szosach).
  • Seria ELITE - Amortyzatory Elite zaprojektowaliśmy dla właścicieli pojazdów z napędem na 4 koła, poszukujących przygód w terenie. Charakteryzują się wysokiej jakości komponentami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Zapewnia to doskonałą wydajność i trwałość na drodze.
  • EFS 4WD to marka która stawia na jakość, projektując produkty tak, aby wytrzymały trudne warunki oraz sprawdziły się w zawodach 4WD w całej Australii.
  • Poza tym entuzjaści napędu na 4 koła wykorzystają je na całym świecie do granic możliwości.
  • Zawieszenie EFS 4WD to nie tylko amortyzator, ale kompletny, zintegrowany pakiet zawieszenia.
  • W szczególności obejmuje sprężyny, amortyzatory i komponenty, które płynnie ze sobą współpracują.
  • Efekt końcowy po zastosowaniu zawieszenia EFS 4WD dla Twojego pojazdu? Jakość prowadzenia na drodze i większe możliwości w terenie.
  • Gwarancja 3 lata lub 100 000 km.

  

Seria amortyzatorów ELITE EFS:

 

  • Średnica zewnętrzna: 51- 60 mm (większa pojemność oleju, aby utrzymać niższą temperaturę).
  • Azot pod niskim ciśnieniem - pomaga zapobiegać kawitacji (spienianiu) oleju.
  • Tłok 35 mm, konstrukcja z podwójną tuleją (Twin-Tube).
  • Wysokiej jakości, hartowane chromowane tłoczysko o średnicy 16 mm.
  • Grubość ścianki zewnętrznej i wewnętrznej 1,5 mm (większa trwałość i wytrzymałość).
  • Technologia dynamicznej kontroli ruchu* - dostosowuje się do różnych warunków drogowych i terenowych

 

*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) - Nowa technologia zaworów tłokowych DMC-T reaguje w ciągu jednej setnej sekundy, zapewniając automatyczną regulację amortyzatorów „w locie”, co pozwala zachować kontrolę. Mówiąc prościej ta technologia dostosowuje automatycznie zawory do warunków podczas jazdy. Amortyzatory w terenie sprawują się wyśmienicie. A na drogach utwardzonych pojazd wykazuje większą stabilność, amortyzatory redukują przechyły, poprawiają właściwości jezdne, przyczepność i sterowność.

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd
Mitsubishi Pajero I NF - NG (1988-1991) - Wersja na sprężynach z tyłu
Mitsubishi Pajero I NA - NJ ((1983-1996) - Wersja na resorach z  tyłu
Mitsubishi L200 ME-MK (10/1986-2006)
Hyundai Galloper (1991-2003)

  

Dane techniczne:

Mocowanie: szpilka-ucho z przetyczką
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 355 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 232 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku