

Seria amortyzatorów ELITE EFS:
*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) - Nowa technologia zaworów tłokowych DMC-T reaguje w ciągu jednej setnej sekundy, zapewniając automatyczną regulację amortyzatorów „w locie”, co pozwala zachować kontrolę. Mówiąc prościej ta technologia dostosowuje automatycznie zawory do warunków podczas jazdy. Amortyzatory w terenie sprawują się wyśmienicie. A na drogach utwardzonych pojazd wykazuje większą stabilność, amortyzatory redukują przechyły, poprawiają właściwości jezdne, przyczepność i sterowność.
Zastosowanie: |
|
Marka i pojazd | Lift |
Daihatsu Ferozoza F300 (1988-19992) | +40 mm |
Isuzu Trooper I (1983-4/1992) | +45 mm |
Isuzu Rodeo KB (1/1984-7/1988) | +30 mm |
Isuzu Rodeo TFR (7/1988-12/1999) - 2WD | +40 mm |
Hyundai Terracan (2001-2006) | +25 mm |
Mitsubishi L200 ME-MK (10/1986-2006) | +40 mm |
Mitsubishi Pajero I NH-NJ (1983-1996) - Resory z tyłu | +40 mm |
Mitsubishi Pajero II NH/NK/NL 6 cyl & TDI NF, NG (5/1991-2000) - Sprężyny z tyłu | +40 mm |
Mitsubishi Pajero Sport (1998-2008) | +40 mm |
Nissan Navara D21 (1/1986-2/1997) | +45 mm |
Nissan Pathfinder WD21 (1987-1995) | +40 mm |
Dane techniczne: |
![]() |
|
Mocowanie: | szpilka-ucho z przelotką | |
Wymiar amortyzatora rozłożonego: | 355 mm | |
Wymiar amortyzatora złożonego: | 232 mm | |
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań |
Niniejsza witryna korzysta z plików cookies, by umożliwić Ci jak największą wygodę korzystania. Dalsze korzystanie z niej oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności tego sklepu.