AMORTYZATOR PRZEDNI ELITE +25-45 MM 36-5535

36-5535

DAIHATSU FEROZOZA F300 (1988-19992)

ISUZU TROOPER I (1983-4/1992)

ISUZU RODEO KB (1/1984-7/1988)

ISUZU RODEO TFR (7/1988-12/1999) - 2WD

HYUNDAI TERRACAN (2001-2006)

MITSUBISHI L200 ME-MK (10/1986-2006)

MITSUBISHI PAJERO I NH-NJ (1983-1996) - RESORY Z TYŁU

MITSUBISHI PAJERO II NH/NK/NL 6 CYL & TDI NF, NG (5/1991-2000) - SPRĘŻYNY Z TYŁU

MITSUBISHI PAJERO SPORT (1998-2008)

NISSAN NAVARA D21 (1/1986-2/1997)

NISSAN PATHFINDER WD21 (1987-1995)

438,22 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR PRZEDNI ELITE +25-45 MM

  • Wzmocnione HD amortyzatory australijskiej marki EFS ELITE są bardziej trwałe od fabrycznych i skonstruowano je z myślą o średnim i ciężkim obciążeniu (przeznaczone są do jazdy w terenie i po szosach).
  • Seria ELITE - Amortyzatory Elite zaprojektowaliśmy dla właścicieli pojazdów z napędem na 4 koła, poszukujących przygód w terenie. Charakteryzują się wysokiej jakości komponentami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Zapewnia to doskonałą wydajność i trwałość na drodze.
  • EFS 4WD to marka która stawia na jakość, projektując produkty tak, aby wytrzymały trudne warunki oraz sprawdziły się w zawodach 4WD w całej Australii.
  • Poza tym entuzjaści napędu na 4 koła wykorzystają je na całym świecie do granic możliwości.
  • Zawieszenie EFS 4WD to nie tylko amortyzator, ale kompletny, zintegrowany pakiet zawieszenia.
  • W szczególności obejmuje sprężyny, amortyzatory i komponenty, które płynnie ze sobą współpracują.
  • Efekt końcowy po zastosowaniu zawieszenia EFS 4WD dla Twojego pojazdu? Jakość prowadzenia na drodze i większe możliwości w terenie.
  • Gwarancja 3 lata lub 100 000 km.

  

Seria amortyzatorów ELITE EFS:

 

  • Średnica zewnętrzna: 51- 60 mm (większa pojemność oleju, aby utrzymać niższą temperaturę).
  • Azot pod niskim ciśnieniem - pomaga zapobiegać kawitacji (spienianiu) oleju.
  • Tłok 35 mm, konstrukcja z podwójną tuleją (Twin-Tube).
  • Wysokiej jakości, hartowane chromowane tłoczysko o średnicy 16 mm.
  • Grubość ścianki zewnętrznej i wewnętrznej 1,5 mm (większa trwałość i wytrzymałość).
  • Technologia dynamicznej kontroli ruchu* - dostosowuje się do różnych warunków drogowych i terenowych

 

*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) - Nowa technologia zaworów tłokowych DMC-T reaguje w ciągu jednej setnej sekundy, zapewniając automatyczną regulację amortyzatorów „w locie”, co pozwala zachować kontrolę. Mówiąc prościej ta technologia dostosowuje automatycznie zawory do warunków podczas jazdy. Amortyzatory w terenie sprawują się wyśmienicie. A na drogach utwardzonych pojazd wykazuje większą stabilność, amortyzatory redukują przechyły, poprawiają właściwości jezdne, przyczepność i sterowność.

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd Lift
Daihatsu Ferozoza F300 (1988-19992) +40 mm
Isuzu Trooper I (1983-4/1992) +45 mm
Isuzu Rodeo KB (1/1984-7/1988) +30 mm
Isuzu Rodeo TFR (7/1988-12/1999) - 2WD +40 mm
Hyundai Terracan (2001-2006) +25 mm
Mitsubishi L200 ME-MK (10/1986-2006) +40 mm
Mitsubishi Pajero I NH-NJ (1983-1996) - Resory z tyłu +40 mm
Mitsubishi Pajero II NH/NK/NL 6 cyl & TDI NF, NG (5/1991-2000) - Sprężyny z tyłu +40 mm
Mitsubishi Pajero Sport (1998-2008) +40 mm
Nissan Navara D21 (1/1986-2/1997) +45 mm
Nissan Pathfinder WD21 (1987-1995) +40 mm

  

Dane techniczne:

Mocowanie: szpilka-ucho z przelotką
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 355 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 232 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku