AMORTYZATOR TYLNY PERFORMANCE FOAM CELL +2 CALE 24636FE

24636FE

ISUZU COLORADO (2003-2020)

ISUZU D-MAX (2003-7/2019)

ISUZU RODEO (1983-2012)

ISUZU TROOPER I (DO 1986)

JEEP WRANGLER YJ (1986-1996)

MITSUBISHI L200 (1986-1996)

MITSUBISHI L200 (2006-2015)

MITSUBISHI PAJERO I (1982-1991)

MITSUBISHI PAJERO II (1991-1999)

MITSUBISHI PAJERO SPORT (1998-2006)

NISSAN NAVARA D21 (1985-1996)

NISSAN NAVARA D22 (1997-2005)

NISSAN PATHFINDER I WD21 (1986-1995)

NISSAN TERRANO I (1986-1995)

NISSAN TERRANO II (1993-2003)

OPEL CAMPO (1988-2005)

OPEL FRONTERA A (1992-1995)

TOYOTA HILUX (1979-1983)

TOYOTA LAND CRUISER 40 (1960-1980)

TOYOTA LAND CRUISER 40, 42, 46 (1980-1984)

TOYOTA LAND CRUISER 45 (1960-1980)

TOYOTA LAND CRUISER 45, 47 (8/1980-1985)

TOYOTA LAND CRUISER 60 (DO 1986)

UAZ 469

723,77 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR TYLNY PERFORMANCE FOAM CELL +2 CALE (OLEJOWY)

  • Większy rozmiar tłoka 45 mm oraz średnica zewnętrzna 60 mm amortyzatora zapewnia wydajność w każdych warunkach.
  • Ironman Foam Cell zapewnia najlepszą konstrukcję amortyzatorów 4x4 i oferuje 50% więcej oleju, aby zapewnić chłodniejszą pracę.
  • Od tych amortyzatorów można oczekiwać wyjątkowych osiągów zarówno w przypadku pojazdów 4x4 o standardowej, jak i podwyższonej wysokości, a także doskonałej kontroli jazdy i komfortu zarówno na drodze, jak i w terenie.
  • Amortyzatory, zaprojektowane przez inżynierów zawieszenia Ironman 4x4, zostały indywidualnie wykonane komponent po komponencie, aby wyprodukować najlepszy na świecie amortyzator terenowy.
  • Każdy amortyzator Ironman przed zapakowaniem jest testowany pod kątem prędkości siły, aby upewnić się, że wszystkie otrzymane części są jednolite i zgodne ze specyfikacją roboczą.
  • Zastosowano wysokiej jakości materiały, takie jak niemiecki płyn do amortyzatorów Fuchs High temp, japońskie uszczelki wielowargowe NOK.
  • Wymagania dotyczące wytrzymałości i trwałości są zapewnione przez użycie wzmocnionych jednoczęściowych pierścieni oczkowych i trzpieni.
  • Gumowe tuleje amortyzatorów są używane przez Ironman, aby zapewnić maksymalną elastyczność i redukcję niepożądanego obciążenia bocznego i przenoszenia NVH (Noise Vibration Harshness), które często powoduje awarie uszczelnień w amortyzatorach innych marek wykorzystujących poliuretan.

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd
Isuzu Colorado (2003-2020)
Isuzu D-Max (2003-7/2019)
Isuzu Rodeo (1983-2012)
Isuzu Trooper I (<-1986)
Jeep Wrangler YJ (1986-1996)
Mitsubishi L200 (1986-1996)
Mitsubishi L200 (2006-2015)
Mitsubishi Pajero I (1982-1991)
Mitsubishi Pajero II (1991-1999)
Mitsubishi Pajero Sport (1998-2006)
Nissan Navara D21 (1985-1996)
Nissan Navara D22 (1997-2005)
Nissan Pathfinder I WD21 (1986-1995)
Nissan Terrano I (1986-1995)
Nissan Terrano II (1993-2003)
Opel Campo (1988-2005)
Opel Frontera A (1992-1995)
Toyota Hilux (1979-1983)
Toyota Land Cruiser 40 (1960-1980)
Toyota Land Cruiser 40, 42, 46 (1980-1984)
Toyota Land Cruiser 45 (1960-1980)
Toyota Land Cruiser 45, 47 (8/1980-1985)
Toyota Land Cruiser 60 (<-1986)
Uaz 469- Amortyzator przód / tył.

  

Dane techniczne:

Mocowanie: ucho-ucho
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 587 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 361 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku