AMORTYZATOR TYLNY KOMFORTOWY FOAM CELL PRO +2 CALE 45095FEC

45095FEC

FORD RANGER (1985-2006)

FORD RANGER PJ / PK (2006-2011)

FORD RANGER T6 PX (2011-2018)

FORD RANGER PX3 (OD 2018)

MAZDA BRAVO (1987-2006)

MAZDA BT-50 I (2006-2011)

MAZDA BT-50 II (2011-5/2020)

1 000,24 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR TYLNY KOMFORTOWY FOAM CELL PRO +2 CALE (OLEJOWY)

  • Foam Cell Pro zapewnia wyjątkową jakość jazdy, stabilność i prowadzenie zarówno na drodze, jak i poza nią.
  • Zbudowany z myślą o doskonałej wytrzymałości i trwałości w doskonałej cenie, Foam Cell Pro pozwala zaoszczędzić pieniądze, które można włożyć do zbiornika paliwa, dzięki czemu możesz wyruszyć i odkrywać przygodę swojego życia.
  • Nie ma nic większego, mocniejszego i bardziej wytrzymałego niż gama amortyzatorów Ironman 4x4 Foam Cell Pro.
  • Seria Ironman 4x4 Foam Cell Pro została zaprojektowana, aby sprostać wszystkim wymaganiom i wyzwaniom, z jakimi borykają się zarówno na drodze, jak i w terenie, z ładunkiem lub bez, jednocześnie zapewniając doskonałą jazdę.
  • Kluczem do skuteczności amortyzatorów 4x4 jest rozpraszanie ciepła powodowanego przez przeguby zawieszenia i upewnienie się, że punkty mocowania są wystarczająco duże, aby poradzić sobie z naprężeniami, jakie wytrzymuje pojazd 4x4; na drodze, holowaniu lub w terenie pofałdowanym.
  • Dzięki większej ilości oleju i większej powierzchni, Ironman 4x4 Foam Cell Pro minimalizuje gromadzenie się ciepła i zachowuje idealną wydajność bez względu na to, co na nie rzucasz.
  • Każdy amortyzator Ironman przed zapakowaniem jest testowany pod kątem prędkości siły, aby upewnić się, że wszystkie otrzymane części są jednolite i zgodne ze specyfikacją roboczą.
  • Zastosowano wysokiej jakości materiały, takie jak niemiecki płyn do amortyzatorów Fuchs High temp, japońskie uszczelki wielowargowe NOK.
  • Wymagania dotyczące wytrzymałości i trwałości są zapewnione przez użycie wzmocnionych jednoczęściowych pierścieni oczkowych i trzpieni.
  • Gumowe tuleje amortyzatorów są używane przez Ironman, aby zapewnić maksymalną elastyczność i redukcję niepożądanego obciążenia bocznego i przenoszenia NVH (Noise Vibration Harshness), które często powoduje awarie uszczelnień w amortyzatorach innych marek wykorzystujących poliuretan.

 

Specyfikacja amortyzatorów Foam Cell Pro:

  • Zewnętrzna średnica korpusu 2,8 cala
  • Tłoczysko hartowane chromem
  • Grubość ścianki zewnętrznej rury 1/8"
  • Spawane uchwyty 360 stopni
  • Projekt do przebudowy
  • Gwintowane gniazdo sprężyny z regulacją wysokości
  • Zintegrowany odbojnik (w odpowiednich modelach)
  • Jednoczęściowe i solidne uchwyty montażowe
  • Konstrukcja dwururowa
  • Projektowanie komórek piankowych

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd
Ford Ranger (1985-2006) - Wersja EU
Ford Ranger PJ / PK (2006-2011) - Wersja EU
Ford Ranger T6 PX (2011-2018) - Wersja EU
Ford Ranger PX3 (2018->) - Wersja EU
Mazda Bravo (1987-2006)
Mazda BT-50 I (2006-2011)
Mazda BT-50 II (2011-5/2020)

  

Dane techniczne:

Mocowanie: ucho-ucho
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 630 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 398 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku