AMORTYZATOR TYLNY ELITE +30-50 MM 36-5562

36-5562

ISUZU TROOPER (1983-10/1986)

ISUZU RODEO KB (1/1984-7/1988)

ISUZU RODEO TFS (7/1988-2003)

ISUZU RODEO TFR (7/1988-12/1999)

ISUZU D-MAX 4WD (7/1988-2003)

ISUZU D-MAX (2008-2012)

MAZDA BRAVO B2500 / B2600 (3/1999-2006)

MITSUBISHI PAJERO SPORT (1998-5/2000)

MITSUBISHI PAJERO NA-NJ (1983-1996) - WERSJA NA RESORACH Z TYŁU

NISSAN PATHFINDER WD21 (1987-1995)

NISSAN TERRANO I / II (1993-2003)

TOYOTA HILUX (1979-10/1983)

TOYOTA LAND CRUISER 45 / 47 (8/1980-4/1986)

TOYOTA LAND CRUISER FJ / HJ 45 (3/1969-7/1980)

TOYOTA LAND CRUISER 60 / 61 / 62

438,22 zł
Brutto
Ilość

Opis

AMORTYZATOR TYLNY ELITE +30-50 MM

  • Wzmocnione HD amortyzatory australijskiej marki EFS ELITE są bardziej trwałe od fabrycznych i skonstruowano je z myślą o średnim i ciężkim obciążeniu (przeznaczone są do jazdy w terenie i po szosach).
  • Seria ELITE - Amortyzatory Elite zaprojektowaliśmy dla właścicieli pojazdów z napędem na 4 koła, poszukujących przygód w terenie. Charakteryzują się wysokiej jakości komponentami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Zapewnia to doskonałą wydajność i trwałość na drodze.
  • EFS 4WD to marka która stawia na jakość, projektując produkty tak, aby wytrzymały trudne warunki oraz sprawdziły się w zawodach 4WD w całej Australii.
  • Poza tym entuzjaści napędu na 4 koła wykorzystają je na całym świecie do granic możliwości.
  • Zawieszenie EFS 4WD to nie tylko amortyzator, ale kompletny, zintegrowany pakiet zawieszenia.
  • W szczególności obejmuje sprężyny, amortyzatory i komponenty, które płynnie ze sobą współpracują.
  • Efekt końcowy po zastosowaniu zawieszenia EFS 4WD dla Twojego pojazdu? Jakość prowadzenia na drodze i większe możliwości w terenie.
  • Gwarancja 3 lata lub 100 000 km.

  

Seria amortyzatorów ELITE EFS:

 

  • Średnica zewnętrzna: 51- 60 mm (większa pojemność oleju, aby utrzymać niższą temperaturę).
  • Azot pod niskim ciśnieniem - pomaga zapobiegać kawitacji (spienianiu) oleju.
  • Tłok 35 mm, konstrukcja z podwójną tuleją (Twin-Tube).
  • Wysokiej jakości, hartowane chromowane tłoczysko o średnicy 16 mm.
  • Grubość ścianki zewnętrznej i wewnętrznej 1,5 mm (większa trwałość i wytrzymałość).
  • Technologia dynamicznej kontroli ruchu* - dostosowuje się do różnych warunków drogowych i terenowych

 

*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) - Nowa technologia zaworów tłokowych DMC-T reaguje w ciągu jednej setnej sekundy, zapewniając automatyczną regulację amortyzatorów „w locie”, co pozwala zachować kontrolę. Mówiąc prościej ta technologia dostosowuje automatycznie zawory do warunków podczas jazdy. Amortyzatory w terenie sprawują się wyśmienicie. A na drogach utwardzonych pojazd wykazuje większą stabilność, amortyzatory redukują przechyły, poprawiają właściwości jezdne, przyczepność i sterowność.

 

Zastosowanie:

Marka i pojazd Lift
Isuzu Trooper (1983-10/1986) +45 mm
Isuzu Rodeo KB (1/1984-7/1988) +30 mm
Isuzu Rodeo TFS (7/1988-2003) +40 mm
Isuzu Rodeo TFR (7/1988-12/1999) +40 mm
Isuzu D-Max 4WD (7/1988-2003) +40 mm
Isuzu D-Max (2008-2012) +40 mm
Mazda Bravo B2500 / B2600 (3/1999-2006) +35 mm
Mitsubishi Pajero Sport (1998-5/2000) +40 mm
Mitsubishi Pajero NA-NJ (1983-1996) - Wersja na resorach z tyłu +40 mm
Nissan Pathfinder WD21 (1987-1995) +40 mm
Nissan Terrano I / II (1993-2003) +2 cale
Toyota Hilux (1979-10/1983) +2 cale
Toyota Land Cruiser 45 / 47 (8/1980-4/1986) +2 cale
Toyota Land Cruiser FJ / HJ 45 (3/1969-7/1980) +2 cale
Toyota Land Cruiser 60 / 61 / 62

  

Dane techniczne:

Mocowanie: ucho-ucho
Wymiar amortyzatora rozłożonego: 595 mm
Wymiar amortyzatora złożonego: 363 mm
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań

Śledź nas na Facebooku