

Seria amortyzatorów ELITE EFS:
*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) - Nowa technologia zaworów tłokowych DMC-T reaguje w ciągu jednej setnej sekundy, zapewniając automatyczną regulację amortyzatorów „w locie”, co pozwala zachować kontrolę. Mówiąc prościej ta technologia dostosowuje automatycznie zawory do warunków podczas jazdy. Amortyzatory w terenie sprawują się wyśmienicie. A na drogach utwardzonych pojazd wykazuje większą stabilność, amortyzatory redukują przechyły, poprawiają właściwości jezdne, przyczepność i sterowność.
Zastosowanie: |
|
Marka i pojazd | Lift |
Isuzu Trooper (1983-10/1986) | +45 mm |
Isuzu Rodeo KB (1/1984-7/1988) | +30 mm |
Isuzu Rodeo TFS (7/1988-2003) | +40 mm |
Isuzu Rodeo TFR (7/1988-12/1999) | +40 mm |
Isuzu D-Max 4WD (7/1988-2003) | +40 mm |
Isuzu D-Max (2008-2012) | +40 mm |
Mazda Bravo B2500 / B2600 (3/1999-2006) | +35 mm |
Mitsubishi Pajero Sport (1998-5/2000) | +40 mm |
Mitsubishi Pajero NA-NJ (1983-1996) - Wersja na resorach z tyłu | +40 mm |
Nissan Pathfinder WD21 (1987-1995) | +40 mm |
Nissan Terrano I / II (1993-2003) | +2 cale |
Toyota Hilux (1979-10/1983) | +2 cale |
Toyota Land Cruiser 45 / 47 (8/1980-4/1986) | +2 cale |
Toyota Land Cruiser FJ / HJ 45 (3/1969-7/1980) | +2 cale |
Toyota Land Cruiser 60 / 61 / 62 |
Dane techniczne: |
![]() |
|
Mocowanie: | ucho-ucho | |
Wymiar amortyzatora rozłożonego: | 595 mm | |
Wymiar amortyzatora złożonego: | 363 mm | |
*Wymiary zmierzone w płaszczyznach mocowań |
Niniejsza witryna korzysta z plików cookies, by umożliwić Ci jak największą wygodę korzystania. Dalsze korzystanie z niej oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności tego sklepu.